درباره وبلاگ


دانشمدی آزمایش جالبی انجام داد. او در میان یک آکواریوم یک دیوار شیشه ای قرار داد، که آنرا به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش، ماهی بزرگی قرار داد وبخش دیگرماهی کوچی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود. ماهی کوچک، تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد، ولی هر بار با دیوار شیشه ای برخورد می کرد، همان دیوار شیشه ای که او را از غذای مورد علاقه اش جدا می کرد. پس از مدتی، ماهی بزرگ از حمله و یورش به ماهی کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم و شکار ماهی کوچک، امری محال و غیر ممکن است. در انتها دانشمند شیشه بین دو بخش آکواریوم را برداشت، ولی دیگر هیچگاه ماهی بزرگ به ماهی کوچک حمله نکرد و به آن سوی آکواریوم نیز نرفت. گرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت، اما دیواری که در ذهن ماهی بزرگ ساخته شده بود.هیچگاه فرو نریخت، دیواری که از دیوار واقعی سخت تر و بلندتر می نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود.
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 46518
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ســـــــرگــــــرمــــــی
بــــرتـریــــن ســـایـت مـطالـــب تـفــریحــــی , ســـرگـرمـــی و دانســـتنـی
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : NASEH

برای دیدن کامل تصاویر به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : NASEH

- در پارک کوهستانی شهر کیوتو هزاران توریست برای راهروهای خاص آن جمع می شوند.

به گزارش «24»، پارکی در مناطق کوهپایه ای شهر کیوتو ژاپن وجود دارد که همه درختان آن بامبوهای بلندی هستند که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده اند.
هر ساله توریست های بسیاری از این پارک دیدن می کنند که در شب مراسم خاصی هم برای توریست ها اجرا می شود.
این پارک به نام «آراشیاما» در ژاپن به راهروهای بامبو نیز شهرت دارد.

 

 



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : NASEH

تو صف نونوایی وایسادی یه یهرو از راه میرسه میگه ببخشین شمام تو صفین؟؟؟؟؟؟؟
پ ن پ وایسادم اینجا دارم نقش زنبیلو بازی میکنم منتظرم صاحابم بیاد

داشتیم با بابام فیلم میدیدیم...فیلمش گریه دار بود ما هم افتادیم گریه...مامانم اومده میگه:آخی...فیلمش گریه دار بود؟؟؟؟؟..میگم پ ن پ خنده دار بود...خواستیم کارگردانو ضایع کنیم...


فیروز کریمی بعد از تساوی در آخرین لحظه مقابل نفت با گزارشگر تلویزیونی چنین حرف زد:
مصاحبه کننده: شما دقیقه ۹۳ بازی رو به تساوی کشوندین، آیا این اتفاق حاصل خوش شانسی نبود؟
فیروز کریمی: پَ نه پَ حاصل برنامه ریزی تاکتیکی بود!

دوازده شب رسيدم دم خونه کليد نداشتم به داداشم زنگ زدم ميگم يواش درو باز کن بقيه بيدار نشن .ميگه در خونه رو؟ پـَـــ نــه پـَـــ در يخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها!!!




پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 10:8 ::  نويسنده : NASEH


یک دختر جوان ایرانی با رعایت حجاب- روی صحنه میرود با نمایش-- های جالب و تماشایی شعبده- بازی جمعیتی را سرشار از هیجان میکند. او به گفته تماشاگرانش یک دختر مسلمان ایرانی است که فارغ از خودنمایی ظاهری، با هنرش مردم تماشاگر را به تحسین وادار می-کند. طیبه رحمتی معروف به سایه شعبده-باز، نخستین بانوی شعبده باز ایرانی است که با وجود تمام مشکلات، برای خود اسم و رسمی تدارک دیده و شهرتی دست و پا کرده است.

به گزارش پارس ناز به نقل از روزنامه ایران : سایه متولد مردادماه ۶۶ است. او کار هنری-اش را با تئاتر شروع کرده و اتفاقاً به مدارج بالایی هم رسیده اما بعد-ها به سمت شعبده-بازی رفته و امروز جزو معروف-ترین شعبده-بازان ایرانی است. خودش می-گوید: در شهر بجنورد متولد شده-ام و از همان دوران ابتدایی علاقه-مند کار تئاتر بودم و بصورت جدی این کار را پیگیری می-کردم. در ۱۸ سالگی به سبزوار رفتیم و ساکن این شهر شدیم و من هم به شعبده-بازی علاقه پیدا کردم.



چندي پيش مجيد خراطها كه جهت كمك به زلزله زدگان اخير آذربايجان شرقي راهي اين استان شده بود ، پس از چند روز اقامت در اين استان به علت آلوده بودن محيط دچار بيماري تنفسي و عفونت شد و به بيمارستان منتقل گرديد

خوشبختانه طي خبري كه هم اكنون از سوي آقاي اسمائيل قاسمي مدير برنامه هاي ايشان به دست ما رسيده است حال عمومي مجيد خراطها خوب است و پس از به هوش آمدن ، از بخش مراقبت هاي ويژه به بخش عمومي منتقل شده است
ضمنا ايشان كليه شايعات در مورد وضعيت بد جسمي مجيد خراطها را تكذيب كرده و تمامي اخبار بجز موارد ذكر شده در متن بالا را كذب دانسته اند.

با آرزوي سلامتي هر چه سريع تر براي مجيد خراطها



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : NASEH

ورود روزانه 27 هزار گردشگر به اقلیم کردستان عراق
اربیل- بنیاد گردشگری اقلیم کردستان اعلام کرد ظرف چهار روز بیشتر از 109 هزار نفر برای گذراندن ایام تعطیلات به اقلیم کردستان سفر کرده اند.

بنیاد گردشگری اقلیم کردستان در بیانیه ای در باره شمار ورود تعداد گردشگران خارج به اقلیم کردستان اعلام کرد: 109 هزار نفر از ترکیه، ایران و سایر نقاط عراق برای گذراندن تعطیلات سه روزه عید به اقلیم کردستان سفر کرده اند.

در این آمار بیشترین تعداد مسافران یعنی 90 هزار نفر از سایر نقاط عراق وارد اقلیم کردستان شده اند و در این میان 6 هزار نفر از ایران، 7 هزار نفر از ترکیه وارد اقلیم شده و حدود 6 هزار گردشگر نیز از طریق فرودگاههای اربیل و سلیمانیه برای گذراندن تعطیلات عید فطر اقلیم کردستان را انتخاب کرده اند.

کردستان عراق به دلیل قرار گرفتن در مناطق کوهستانی و خوش آب و هوای عراق دارای مناطق بکر و طبیعی زیادی است و همچنین آثار باستانی زیادی در این منطقه وجود دارد.

این منطقه به دلیل برخورداری از امنیت بهتر نسبت به سایر مناطق عراق مورد توجه سایر شهروندان خارج از محدوده اقلیم کردستان نیز قرار گرفته است.

آمارهای اعلام شده از سوی حکومت اقلیم کردستان حاکی است: در نوروز امسال بیش از 130 هزار گردشگر به اقلیم کردستان سفر کردند.





برگزاری اولین دوره مسابقات اختراعات و ابتکارات کودکان و نوجوانان کردستانی
سنندج - اولین دوره مسابقات اختراعات، نوآوری و ابتکارات اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با حضور 20 گروه در سنندج برگزار شد.
اولین دوره مسابقات اختراعات و ابتکارات کودکان و نوجوانان کردستانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری گروه تفکر خلاق در سنندج برگزار شد و افراد شرکت کننده در بخش های تفکر خلاق، ربایتک، مکعب روبیک و اریگامی با هم به رقابت پرداختند.
در این دوره از مسابقات بیش از 20 گروه دو یا چند نفره از شهرستان های سنندج، قروه، بیجار و سروآباد با هم در فضای صمیمی و کوکانه اختراعات و ابتکارات خود را به نمایش گذاشتند.
داوری در این دوره به صورت مجزا و طبق قوانین تنظیم شده انجام شد و در تمام لیگ ها سه تیم به عنوان تیم های اول تا سوم انتخاب و معرفی شدند.
این مسابقات با هدف ایجاد محیطی علمی و رقابتی، ارتقای علم روباتیک و ایجاد انگیزه در میان پیش دبستانی ها و اعضای مراکز کانون، تشویق و حمایت از دستاوردهای شرکت کنندگان در زمینه های رباتیک، ایجاد شور و نشاط و تحرک علمی برای جهش های علمی، پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و دور شدن از آسیب های اجتماعی و آمادگی برای شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی برگزار شد.
گفتنی است به تمامی شرکت کنندگان در مسابقات گواهی شرکت در مسابقه و به گروه های برتر لوح و هدایایی اهدا شد.



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 9:42 ::  نويسنده : NASEH


«امین مرادی» سرپرست حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر افزود: انیمیشن «سفر» اثری با مضمون دینی است که در اولین حضور خود در جشنواره های بین المللی موفق به حضور در بخش پایانی هشتمین جشنواره بین المللی فیلمسازان مسلمان جهان شد که به مدت یک هفته در شهر کازان مرکز جمهوری مسلمان تاتارستان روسیه برگزار می شود.
وی افزود: دراین انیمیشن که از تولیدات سال 91 حوزه هنری کردستان می باشد، «هیمن حیدری» به عنوان نویسنده، «سوران فهیم» صداگذاری و «بهمن علی پور» به عنوان کامپوزیت، آقای ماشاءا... محمدی را یاری نموده اند.
انیمیشن "سفر" در مدت زمان 5دقیقه و 45 ثانیه داستان پیرمردی است که در فضای شهری و آلودگی صوتی به طرف دریا می رود که دچار اتفاقاتی در این مسیر می گردد.
ماشاءا... محمدی نقاش و فیلمساز توانمند کردستانی که علاوه بر موفقیت در حوزه نقاشی در رشته انیمشن نیز به موفقیت های چشمگیری دست یافته و پیش از این با تولید 5 انیمیشن و حضور در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی در زمره فیلمسازان توانمند ایران و جهان شناخته شده می باشد و اثر فوق الذکر ششمین انیمیشن این هنرمند سنندجی محسوب می گردد.
هشتمین دوره جشنواره بین المللی «منبر طلایی»فیلمسازان مسلمان جهان از روزهای 16 الی 21شهریورماه سال جاری (6 الی 11 سپتامبر) در شهر کازان روسیه برگزار می شود.



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : NASEH

در حالی که تنها چند روز دیگر به برگزاری اجلاس **** عدم تعهد در تهران باقی مانده، تلاش غرب و رژیم اسرائیل برای اقناع کشور‌ها جهت شرکت نکردن در این اجلاس، افزایش یافته است. در این میان، روزنامه «هاآرتص» دلیلی بسیار عجیب و البته خنده‌دار را در ضرورت تحریم این اجلاس مطرح کرده است.

به گزارش «تابناک»، در آستانه برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران، حضور شمار بسیاری از کشور‌ها در عالی‌ترین سطح در این اجلاس قطعی شده و شخصیت‌های برجسته جهانی، به ویژه «بان کی مون»، دبیر کل سازمان ملل نیز برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

در این میا‌ن، از چند روز پیش مقامات و رسانه‌های اسرائیلی تلاش شدیدی را آغاز کرده‌اند تا ضمن کاهش اهمیت این اجلاس، به طور خاص از شرکت دبیر کل سازمان ملل در آن جلوگیری کنند. هرچند تاکنون این تلاش به مقامات و رسانه‌های جنگ طلب این رژیم محدود شده بود، این بار روزنامه چپ‌گرا و ضد جنگ «هاآرتص» نیز از دیدگاه خود ضرورت عدم شرکت ‌بان در این اجلاس را مطرح کرده است.

به نوشته این روزنامه، مهمترین دلیل اینکه‌ بان نباید در اجلاس تهران شرکت کند، این است که حضور وی در ایران، این ادعا را که ایران بر اثر تحریم‌ها منزوی شده، زیر سؤال می‌برد و در نتیجه، موضع جنگ‌طلبان آمریکایی و اسرائیلی که حمله نظامی را تنها راهکار مقابله با ایران می‌دانند، تقویت خواهد شد!



این روزنامه ادامه می‌دهد، حتی در صورت منصرف شدن‌ بان از شرکت در اجلاس عدم تعهد نیز برگزاری این اجلاس واقعه‌ای ناخوشایند در شرایط کنونی به شمار می‌رود، زیرا حضور صد‌ها نفر از نمایندگان کشور‌ها، از جمله شمار بسیاری از رهبران جهان در کنفرانسی که ایران ریاست آن را بر عهده دارد، باز هم به معنای شکست تلاش‌ها برای منزوی کردن ایران و تقویت موضع نتانیاهو خواهد بود.

چنین امری همچنین دو دیدگاه موجود در میان رهبران اسرائیلی را تقویت می‌کند: یکی اینکه «همه دنیا علیه ماست» و دیگر آن که «ما تنها می‌توانیم به خودمان متکی باشیم». در نتیجه، برگزاری این اجلاس، دست‌کم از جنبه روانی می‌تواند مسیر جنگ را هموار‌تر کند.

این استدلال هرچند عجیب و غریب به نظر می‌رسد، اما در حقیقت بیانگر نکاتی مهم درباره ماهیت نگرش غرب و رژیم اسرائیل به موضوع اجلاس عدم تعهد است. مهمترین نکته آن، دقیقاً‌‌ همان چیزی است که در متن مطلب هاآرتص به آن اشاره شده؛ یعنی این موضوع که برگزاری اجلاس عدم تعهد، نشان دهنده تحرک و پویایی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و بی‌پایه بودن ادعا‌ها درباره منزوی شدن ایران در جهان است.

اما سفسطه‌ای که در مطلب این روزنامه وجود دارد، اشاره نکردن به این نکته است که حقیقت فوق، نه تنها تهدیدی برای ایران نیست، بلکه در حقیقت موضع ایران را در قبال غرب و رژیم اسرائیل تقویت کرده و مقامات جنگ طلب این رژیم را در چالش اساسی رویارویی با ایرانی قرار خواهد داد که تنها نیست و دوستان منطقه‌ای و بین المللی مهمی برای خود دارد.



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : NASEH

به گزارش شبکه ایران از اوکلاهما نیوز – خودکشی میان سربازان حین عملیات در مرداد ماه نسبت به ماه قبل از آن به دو برابر افزایش یافته است. روند خودکشی در طول سال جاری شتاب بیشتری گرفته و این رهبران پنتاگون را به تعمق بیشتر واداشته است.

نیروی زمینی ، تنها رسته نظامی که ماهانه گزارشی از تعداد خودکشی ها منتشر می سازد ، می گوید 26 سرباز حین خدمت در ماه ژوئیه خودشان را کشته اند که این تعداد در ماه قبل از آن تنها 12 نفر بوده است. به گفته لیسا گارسیا سخنگوی ارتش تعداد خود کشی در ماه ژوئیه بالاترین رکورد در تاریخ انتشار این آمار توسط نیروی زمینی است.

تفنگداران دریائی در ماه ژوئیه 8 خودکشی داشته اند ، دو تا بیشتر از 6 خودکشی در ماه ژوئن. تعداد خودکشی ژوئیه تفنگداران بیشترین عدد در بین همه ماه های سال بود. جمع خودکشی تفنگدارن برای سال 2012 تا این زمان 32 نفر شده است. این عدد برابر کل تعداد خودکشی در این گروه در سال 2011 است. ناوگان دریائی هم آمار خودکشی پرسنل خود را 4 نفر اعلام کرده است.

نیروی هوائی اعلام داشته در ماه ژوئیه شش خودکشی داشته که چهار نفر از ماه قبل بیشتر بوده است.

تعداد خودکشی ها در نیروی زمینی از دیگر رسته ها بیشتر است چرا که اساسا تعداد افراد نیروی زمینی از تفنگداران دریائی، ناوگان دریائی و نیروی هوائی بیشتر است. نیروی زمینی در دهه گذشته افراد بیشتری به مناطق جنگی گسیل داشته که بیشتر خودکشی ها در میان این جماعت است. نیروی زمینی بیشترین تعداد سربازان در عراق و تعداد بمراتب بیشتری سرباز از دو نیروی دیگر به افغانستان اعزام داشته است.

در هفت ماهه اول سال 2012 ، نیروی زمینی رکورد 116 خودکشی در میان سربازان حین عملیات را ثبت کرده است. اگر اوضاع به همین روال ادامه یابد تا پایان دسامبر تعداد خودکشی ها به 200 نفر خواهد رسید.



 

پدر وب دنیا تیم برنرز لی به عنوان خالق این فناوری اولین وب‌سایت دنیا را در سال ۱۹۹۱ راه اندازی کرد. CERN توانسته یک کپی از نسخه سال ۱۹۹۲ آن را حفاظت کند که در نوع خود کار ارزشمندی است. حتما کنجکاو شده‌اید! در ادامه مطلب می‌توانید آن راببینید و با وب‌سایت‌های بزرگ امروز چون فیس‌بوک و آمازون و ... مقایسه نمایید، تا متوجه پیشرفت دنیای وب طی ۲۰ سال اخیر گردید.
بیش از دو دهه قبل، اولین صفحه وب دنیا راه‌اندازی شد و اگر خیلی کنجکاوید تا ببینید اصل این وب‌سایت در سال ۱۹۹۱ به چه شکل بوده است، CERN آن را حفظ کرده، تا شما هم از مشاهده آن بی‌بهره نمانید. این سایت که توسط تیم برنرز لی روی یک کامپیوتر NeXT خلق شده بود، محلی برای یافتن اطلاعات درباره شبکه گسترده جهانی (WWW) بود که در آن زمان یک فناوری جدید و هیجان‌انگیز محسوب می‌شد.

نسخه حفاظت شده مدتی است که در دسترس عموم قرار دارد، اما دقیقا مشابه نسخه اولیه در سال ۱۹۹۱ نیست. CERN می‌گوید که این یک کپی از سال ۱۹۹۲ است و تغییرات به وجود آمده، همراه با توسعه پروژه WWW به طور روزانه روی اطلاعات موجود در این صفحه اعمال شده‌اند.متاسفانه هیچ تصویری از صفحه اصلی وجود ندارد. اگر نگاهی به این وب‌سایت بیاندازید متوجه می‌شوید که ویژگی‌های مدرنی مثل تصویر در آن وجود ندارد، و این موضوع به خوبی به ما یادآوری می‌کند که وب، در این زمان نسبتا کوتاه تا چه حد رشد کرده است. همچنین این ماجرا یک نمونه عالی از حفظ و نگهداری اسناد در عصر دیجیتال است.

www.w3.org/History/19921103-hypertext/hypertext/WWW/TheProject.html



پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : NASEH

بریندا پس از مرگ خانم شارون میفسیملر در سن ۴۰ سالگی و با وزن حدود ۳۰۰ کیلوگرم، هم اکنون به عنوان چاق ترین زن انگلیسی شناخته می شود. میفسیملر به دلیل مشکل قلبی، درگذشت.

بریندا ، زن ۲۵۴ کیلویی روزانه معادل ۶ هزار کالری، غذا می خورد که سه برابر مقدار طبیعی کالری مورد نیاز یک زن است.
او تنها تمرین تحرکی که انجام می دهد طی کردن مسافت ۱۰ متری از تخت به سمت دستشویی است.

بریندا بیشتر زمان خود را در تختش می گذراند. او در کنار خود یخچالی دارد که در آن شکلات، شیرینی، نوشابه و آب معدنی نگهداری می کند. بریندا از چهار سال پیش تاکنون، به دلیل وزن زیادش، خانه را ترک نکرده است.

همچنین یک گروه ویژه در هفته ، اقدامات شخصی بریندا مانند حمام، خرید وسایل مورد نیاز منزل و تهیه غذا را انجام می دهد. وی همچنین لباسهایش را از اینترنت خریدای می کند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 1:45 ::  نويسنده : NASEH

يارو تو قزوين بوده پولش افتاده بوده زمين....ولي دولا نميشده برش داره....يه پيرمرده مياد بهش ميگه بالام جان را پولتو بر نميداري...؟؟ يارو ميگه: بابا اينجا قزوينه...خطرناكه...پيرمرده ميگه: نه بابا اين حرفا ماله قديمه...اينجا عوض شده...يارو ميگه راستي؟؟؟پير مرده ميگه: آره بابا يارو تا دولا ميشه پولشو برداره پيرمرد مياد تق يارو رو ميذاره.... يارو شاکي ميشه ميگه:مرتيكه عوضي مگه نگفتي اينجا عوض شده... اين كارا ماله قديمه؟پير مرد ميگه: خوب بالام جان منم ماله قديمم ديگه



پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 1:38 ::  نويسنده : NASEH

سلام آخرش من هم زن گرفتم میخواید برای شما هم زن بگیرم--------(هم زن های برقی سونی)



پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 1:36 ::  نويسنده : NASEH

 

مطالبی که در این مقاله در اختیار شما قرار می دهم، تنها مربوط به تازه دامادها و نوعروس ها نیست، بلکه برای هر زن و مردی که می خواهند از به وجود آمدن کسالت و رکود در ارتباط خود پرهیز کنند، کاربرد دارد. در مواقعی، همه ما احساس می کنیم که زندگی مشترکمان خارج از نظم و هماهنگی گذشته می شود.


 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب