درباره وبلاگ


دانشمدی آزمایش جالبی انجام داد. او در میان یک آکواریوم یک دیوار شیشه ای قرار داد، که آنرا به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش، ماهی بزرگی قرار داد وبخش دیگرماهی کوچی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود. ماهی کوچک، تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد، ولی هر بار با دیوار شیشه ای برخورد می کرد، همان دیوار شیشه ای که او را از غذای مورد علاقه اش جدا می کرد. پس از مدتی، ماهی بزرگ از حمله و یورش به ماهی کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم و شکار ماهی کوچک، امری محال و غیر ممکن است. در انتها دانشمند شیشه بین دو بخش آکواریوم را برداشت، ولی دیگر هیچگاه ماهی بزرگ به ماهی کوچک حمله نکرد و به آن سوی آکواریوم نیز نرفت. گرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت، اما دیواری که در ذهن ماهی بزرگ ساخته شده بود.هیچگاه فرو نریخت، دیواری که از دیوار واقعی سخت تر و بلندتر می نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود.
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 46509
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ســـــــرگــــــرمــــــی
بــــرتـریــــن ســـایـت مـطالـــب تـفــریحــــی , ســـرگـرمـــی و دانســـتنـی
شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : NASEH

شکستن دل، به شکستن استخوان دنده می‌ماند؛ ازبیرون همه چیز روبه راهست، اما هر نفس درد است که می‌کشی.



شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : NASEH

خریدار ندارد
دلی که برای دیدنت
"لــک" زده است...



شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : NASEH

این میز و نمونه های مشابه اش شاید در آینده در بسیاری از خانه ها و محل کار پیدا بشود اما نیاز نیست برای رسیدن به آن زیاد هم صبر کنید.
مایکروسافت از چند سال پیش مشغول کار بر روی میز هوشمند اش است و این یکی هم مدل جدیدی است که توسط Ideum ارایه شده است. ‏


این میز ۵۵ اینچی می تواند تصاویر 1080p را با کنتراست ۱ به ۵ میلیون پخش کند و زاویه دید اش ۱۷۸ درجه است. ‏

می توانید یک نسخه ۶۴ بیتی از ویندوز 7 روی آن نصب کنید و این میز با پردازشگر Core i5 و رم 8 گیگابایتی اش به خوبی آن را اجرا می کند. حافظه اش هم 128 گیگابایتی و از نوع SSD است. ‏

میز کار جدیدتان قادر است از طریق وای-فای و بلوتوث به اینترنت و شبکه وصل شود. خود میز هم لمسی است و می تواند تا ۳۲ نقطه لمسی را همزمان تشخیص بدهد تا بتوانید گروهی روی آن کار کنید. ‏

در اطراف میز هم تعداد پورت اتصالی جهت وصل کردن ابزارهای مختلف پنهان شده است. اگر ۱۸ هزار دلار پول دارید، می توانید یک میز Ideum بخرید رو روی آن عکس هایتان را با لذت تماشا کنید. ‏



شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : NASEH

شركت مايكروسافت نسخه بتاي كيت ابزاري جديدي را براي مراكز توسعه‌دهنده نرم‌افزاري عرضه كرده كه به آن‌ها امكان مي‌دهد برنامه‌هاي جديد خود براي مدل جديد دستگاه كنترلي Kinect كه با رايانه‌هاي شخصي سازگار است را توليد كنند.
پي‌سي‌پرو، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاري هم‌اكنون موفق به ساخت ابزاري شده‌اند كه به كاربران امكان مي‌دهد از دستگاه كنترلي Kinect در رايانه‌هاي شخصي مبتني بر سيستم‌عامل ويندوز 7 نيز استفاده كنند.

اين ابزار كه هم‌اكنون مدل اوليه آن ساخته شده است، هم‌اكنون به صورت غيرتجاري و فقط براي مراكز توسعه‌دهنده نرم‌افزاري عرضه شده است و مايكروسافت اعلام كرده كه در آينده نزديك آن را وارد بازار مي‌كند.

اين ابزار امكان مي‌دهد كه حسگرهاي نصب شده روي دستگاه كنترلي Kinect با رايانه شخصي مرتبط شوند و از طريق دوربين و ميكروفون موجود روي اين دستگاه كنترلي، ارتباط رايانه شخصي و Kinect براي پيش بردن مراحل مختلف بازي‌هاي رايانه‌اي فراهم شود.



شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 10:4 ::  نويسنده : NASEH

حالا که پای بشر بیشتر و بیشتر به سوی فضا باز می شود ناسا به فکر تامین اینترنت پرسرعت فضا هم افتاده و در حال آزمایش اینترنت ۱۰۰ مگابیتی است که از طریق لیزر کار انتقال اطلاعات را انجام می دهد.
این سیستم جدید طی چند سال آینده تحت آزمایش قرار میگیرد و قرار است که اینترنت پر سرعت را به دورترین نقاط کهشکان راه شیری برساند.

محققین ناسا می گویند در حال حاضر برای انتقال اطلاعات با امواج رادیویی فعلی حدود ۹۰ دقیقه طول می کشد تا تصاویر از مریخ به زمین برسند. اما با سیستم جدید لیزری این انتقال اطلاعات در کمتر از ۵ دقیقه انجام می شود. سیستم جدید از تعدادی تلسکوپ مخصوص، لیزر، آینه ها و ابزارهای محاسباتی ویژه استفاده می کند و ایستگاه های مخصوص دریافت این امواج در نقاط مختلف زمین برپا خواهد شد.

ناسا امیدوار است سیستم ارتباطی جدید بتواند به بهبود ارتباط بین فضانوردان و زمین و همچنین کنترل ربات های مریخ نورد کمک زیادی بکند و در عین حال این یک زیرساخت ارتباطی مهم برای برقراری تماس از فواصل بسیار دور به حساب می آید. احتمالا شما هم از وضعیت اینترنت فضانوردان خبر دارید؟ از طرف دیگر اینترنت لیزری اگر در عمل کارکرد مناسبی داشته باشد می تواند جایگزین اینترنت های ماهواره ای فعلی بشود که در حال حاضر زیاد هم پرسرعت به حساب نمی آیند.



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : NASEH

"سلام الاغ عزیز" به عنوان آهنگ جدید ایرانسل در اختیار مشترکان این اپراتور قرار گرفت.

به گزارش سه نسل به نقل از فارس، اخیرا شرکت ایرانسل به عنوان یکی از ۲ اپراتور تلفن همراه کشور برای تمامی مشترکان خود کد فعال‌سازی آهنگ "سلام الاغ عزیز" با صدای کلاه قرمزی را به عنوان آهنگ پیشواز ارسال کرده است.

از این پس با فعال‌سازی این آهنگ پیشواز توسط جمع زیادی از مشترکان، اگر با یکی از مشترکان این اپراتور تماس داشته باشید از شما با با جمله "سلام الاغ عزیز!" استقبال می‌شود.

قطع به یقین این گونه اقدامات در فرهنگ‌سازی غلط، ترویج بی‌ادبی و لمپنیزم در بین عموم مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت همچنان که اقدام درخور اپراتور اول در انتخاب آهنگ‌های پیشواز با مضامین دینی و قرآنی مانند انتخاب صوت برخی از سوره‌های قرآن با صدای کریم منصوری در ترویج آموزه‌های دینی نقش موثری داشته است.



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 11:13 ::  نويسنده : NASEH

به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، "همیلتون" نام یک استخر طبیعی در منطقه ی حفاظت شده ای به همین نام در آمریکاست.



این استخرکه در حقیقت یک غار است، در گذشته محل عبور یک رودخانه ی زیر زمینی بوده که بر اثر فرسایش سقف این غار فرو ریخته و به صورت امروزی در آمده است.
این استخر در فاصله ی 37 کیلومتری غرب آستن در تگزاس آمریکا قرار دارد. از سال 1960 به بعد این استخر مورد توجه گردشگران و اهالی منطقه ی آستن قرار گرفت و به عنوان یک مکان تفریحی برای گذراندن تابستان از آن استفاده می کنند.

تصاویر کامل و زبیا در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : NASEH

"جیک لانگ" هنرمند آمریکایی با استفاده از تکنیک عکاسی سریع و خلاقیت خود در ترکیب رنگ و آب، عکس‌های بی‌نظیری شبیه گل خلق کرده که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می کند.

لانگ برای به تصویر کشیدن این گل‌های بی‌نظیر ماهها آزمایش و تمرین کرده و از ترکیبات مختلفی از آب رنگ و مواد چسبناک استفاده کرده، ماهها تلاش برای پروراندن یک گل با عمری به اندازه کسری از ثانیه.

نام: 235203_740.jpg نمایش: 13 اندازه: 21.7 کیلو بایت
نام: 235200_785.jpg نمایش: 12 اندازه: 27.7 کیلو بایت
نام: 235198_846.jpg نمایش: 15 اندازه: 34.4 کیلو بایت
نام: 235201_704.jpg نمایش: 11 اندازه: 32.2 کیلو بایت



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : NASEH

جان لوئيجي بوفون، دروازه بان باتجربه يوونتوس، به دليل مصدوميت، در اولين ديدار فصل جديد سري آ مقابل پارما غايب خواهد بود.

اين ملي پوش ايتاليايي در تمرينات اين هفته تيمش دچار آسيب ديدگي شد و باشگاه يوونتوس امروز اعلام کرد که او تا روز شنبه شرايط بازي کردن را پيدا نخواهد کرد.

در بيانيه اي که در سايت اختصاصي باشگاه يوونتوس منتشر شده، آمده است:" جي جي بوفون بعد از اين در تمرينات روز سه شنبه در ران پايش احساس ناراحتي کرد، تحت اسکن هاي ام آر آي و التراساوند قرار گرفت.

براساس اين اسکن ها، او دچار کشيدگي در اتصالات ماهيچه هاي دو سر ران پاي راستش شد. با اين مصدوميت او نمي تواند تيمش را در ديدار روز شنبه مقابل پارما همراهي کند."



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : NASEH

یک زن تایلندی به جرم کشتن، پختن و خوردن فرزندانش بازداشت شد.

به گزارش فارس به نقل از هافینگتون پست، روزنامه «بانکوک پست» در گزارشی نوشت که یک زن تایلندی متهم به کشتن، پختن و خوردن پسرانش شده است چرا که فکر می‎کرده آنها خوک بوده‌اند.

براساس این گزارش، احتمال می‌رود که این زن در این ماجرای غم انگیز دچار توهمات شدید شده باشد.

پلیس تایلند هفته گذشته شکایتی دریافت کرد که بر اساس آن یک زن در منطقه «چیانگ مای» در شمال تایلند متهم به کشتن، پختن و سپس خوردن دو پسر 1 و 5 ساله خود شده است.

پلیس درحالی وی را دستگیر کرده است که خواب بوده و درکنارش تکه‌هایی از بدن انسان کشف شده است.

گفته می‌شود وی از سال 2007 دچار بیماری روحی و روانی شدید است.



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : NASEH

در این تصادف که در چین اتفاق افتاد یک کامیون پر از ماسه روی ماشین سواری چپ می شود و آن را له می کند!
چیزی که در اینجا شبیه یک معجزه است بیرون آمدن راننده سواری از ماشین است که در تصاویر ملاحظه می کنید!



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : NASEH

فرناندو تورس مهاجم چلسي در بازي ديشب برابر ردينگ، گل جنجالي به ثمر رساند که در پيروزي اين تيم بسيار تاثير گذار بود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، تورس در دقيقه 81 بازي از فاصله نزديک توپ را وارد دروازه ردينگ کرد اما تصاوير آهسته تلويزيوني نشان مي داد که اين مهاجم اسپانيايي هنگام ارسال پاس اشلي کول به طور مشخص در موقعيت آفسايد قرار داشت.

برايان مک درموت مربي ردينگ از تصميم داور به اعلام گل و بي اثر کردن زحمات بازيکنان اين تيم بسيار خشمگين بود.

وي گفت: تورس کاملا در آفسايد بود. به کمک داور هم گفتم که اشتباه کرده است. اشتباهات فردي اجتناب ناپذير هستند ولي اين اشتباه براي ما بسيار گران تمام شد.

در آن مقطع،‌ نتيجه مسابقه 2-2 مساوي بود و بازي روند متعادلي داشت. بنابراين اگر اين اشتباه داوري صورت نمي گرفت احتمال اينکه ردينگ از اين بازي امتياز بگيرد کم نبود.

چلسي در لحظات پاياني گل ديگري نيز به ثمر ساند و 4-2 برنده بازي شد.



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : NASEH

منطقه کارائیب که هند غربی و ناحیه آنتیل هم نامیده می‌شود، نام منطقه‌ای است در قاره آمریکا.
منطقه کارائیب، شامل دریای کارائیب، جزایر این دریا و کرانه‌های مجاور این دریا می‌شود. منطقه کارائیب، در جنوب شرقی آمریکای شمالی، و در خاور آمریکای مرکزی و در شمال باختری آمریکای جنوبی قرار گرفته‌است.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : NASEH



پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : NASEH



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب